Често задавани въпроси

Общи запитвания

Резервации

Удобства

Плащания


Какъв е часът за настаняване в easyHotel Sofia?

Настаняването е след 14:00 ч. Рецепцията работи денонощно, така че можете да се настаните по всяко време след този час. Ако все пак пристигнете по-рано, можете да оставите багажа си на съхранение или в случай, че има възможност да се настаните преди 14:00 ч. срещу допълнително заплащане.


В колко часа трябва да освободя стаята?

Стандартно стаята се освобождава до 11:00 ч. В случай, че желаете да освободите по-късно (до 16:00 ч.), ние Ви предлагаме тази опция срещу допълнително заплащане.


Мога ли да се настаня през нощта?

Да, рецепцията работи денонощно и можете да се настаните в удобно за Вас време след 14:00 ч. Вашата предплатена резервация се пази до 11:00 ч. в деня на напускане.


Цената за нощувка за стая ли е или е на човек?

Цената е на помещение, независимо от броя гости в него. Минималното настаняване е един гост, а максималното - двама. Изключение прави настаняване на дете до 6-годишна възраст в стаята на родителите като трети човек и в този случай детето не се таксува допълнително. Съществува възможност за поставяне на детско креватче (0-3 г.) в Стандартните стаи, като Ви молим да заявите това предварително по телефон или имейл.


Пуши ли се в easyHotel Sofia?

Пушенето в стаите и цялата сграда е забранено. Има обособени зони за пушене в градината на хотела, както и пред главния вход.


Има ли ресторант/бар в easyHotel Sofia?

В сградата няма ресторант или бар, но нашите служители ще Ви дадат подробна информация за заведенията в района или в града. На разположение във фоайето са вендинг автомати за топли/студени напитки и пакетирани закуски.


Закуската включена ли е в цената?

easyHotel Sofia не предлага закуска, но служителите на рецепция ще Ви упътят към най-близкото кафене/пекарна. Освен това ще откриете вендинг машини за топли и студени напитки и леки храни във фоайето.


Колко често се почиства стаята?

Когато се настанявате Вашата стая е почистена и оборудвана с чисти чаршафи, кърпи и течен сапун. Почистването по време на престоя Ви не се извършва по подразбиране, освен ако не сте за повече от 5 дни при нас. В случай, че желаете почистване, можете да заявите и заплатите услугата на рецепция.


Мога ли да поканя гости в стаята си?

Да, можете да поканите гост/и в стаята си, но само регистрираните могат да пренощуват. Максималното настаняване в стая е двама души.


Защо не мога да направя резервация по телефон или e-mail?

За да запазим цените ниски, ние работим с предплатени с дебитна/кредитна карта онлайн резервации.


Защо трябва да попълвам личните си данни, когато резервирам?

Ние Ви молим да попълните своите лични данни, за да можем да създадем и управляваме Вашата резервация сега и в бъдеще, както и за да можем да Ви упълномощим сами да влизате в своя профил и да правите промени.


Как мога да вляза в профила си?

Можете да влезете в своя профил, за да видите, отпечатате или анулирате своята резервация в секцията "ПРОФИЛ" на резервационния ни сайт www.easyhotel.com/login.


Цената на стаята, която искам да резервирам, се е повишила от последния път, когато проверих на уебсайта. Защо?

Стаите на easyHotel се продават на принципа: колкото по-рано резервирате, толкова по-ниска цена ще получите. Цените варират според заетостта и търсенето и автоматично се покачват с приближаването на датата на желания престой. За да получите най-голяма полза, резервирайте по-рано и ако е възможно, бъдете гъвкави по отношение на желаните дни за престой (например в София август е по-популярен за посещения отколкото януари, а петък и събота са по-атрактивни от неделя).


Мога ли да се настаня, без да имам предварителна резервация?

Стига да има свободни стаи в момента, Вие можете да направите Вашата резервация в момента на пристигане. В този случай имате възможност да заплатите нощувките в брой или с карта на рецепция. Актуалните цени в момента на плащането са тези, посочени в сайта на веригата. Все пак, съществува риск да няма свободни стаи за съответната дата, затова Ви препоръчваме да направите предварително своята резервация.


Мога ли да резервирам стаи една до друга или на един и същ етаж?

Стаите се разпределят на принципа: дошлият пръв избира пръв. Разбира се, ако има такава възможност в момента, ние ще бъдем гъвкави и ще се постараем да удовлетворим Вашите желания. Всякакви специфични изисквания и предпочитания можете да заявите на нашия имейл.


Мога ли да променя или анулирам резервацията си?

Цените са с невъзвръщаема стойност и в случай на неявяване или анулация, суми не се възстановяват. В случай, че сте възпрепятствани да се настаните на резервираната дата, моля, свържете се с нас по телефон или имейл, за да променим резервацията за бъдещ период.


Не получавам потвърждение на резервацията си. Защо?

Когато сте направили успешно своята резервация, системата Ви потвърждава това при финализиране на процеса, както и допълнително на предоставения от Вас имейл. Ако нямате такова потвърждение, резервацията Ви не е успешна, като причини за това могат да бъдат невалидн карта, карта с недостатъчна наличност, проблем с браузъра, изтекла сесия. Моля, опитайте повторно или се свържете с нас.


Всички стаи ли са със самостоятелна баня?

Да, всички стаи имат самостоятелна баня с WC, душ, тоалетна мивка, кърпи и течен сапун/шампоан.


Предлага ли easyHotel Sofia условия за настаняване на гости с двигателни затруднения?

Да, има специално проектирана стая за хора в инвалидна количка на партерното ниво на хотела. Размерът на стаята и вратите е по-широк, а банята е със специфично за целта оборудване.


Какво влиза в цената на стаята?

За да не заплащате услуги, които не желаете да ползвате, по правило те не са включени в цената. По подразбиране при резервацията заплащате нощувката (с включено ДДС, туристическа такса и застраховка), а всички допълнителни услуги като извънредно почистване, подземен паркинг, съхранение на багаж, ранно и късно напускане са въпрос на личен избор и се заплащат допълнително на място.


Мога ли сам да регулирам температурата в стаята?

Всички стаи са оборудвани с климатици, чиято температура може да се регулира от панел на стената. Можете да избирате сами температурата, но в определен диапазон в зависимост от сезона (например не можете да настроите климатика на 30° C през лятото или на 16° C през зимата).


Какво има в стаята и банята?

Всяка стая има двойно легло, тоалетка с огледало, стол, вградени в леглото ниши за багаж, закачалки, климатик, LCD телевизор. Банята е с WC, душ, и мивка, чаши за вода, кърпи и течен сапун. Във всяка стая има безплатен достъп до Wi-Fi/безжичен интернет.


Какви типове кредитни карти се приемат?

Можете да използвате дебитни/кредитни карти Visa, Mastercard, Maestro, Amex.


Номерът на кредитната ми карта е коректен, но системата не го приема. Защо?

Възможните причини са няколко:

  • Вашият тип карта не се приема от системата
  • Картата е с изтекъл срок на валидност
  • Не сте въвели/ въвели сте грешен CVC код
  • В картата няма достатъчна наличност за предплащане на резервацията
  • Картата е със специална защита от страна на банката издадел с цел предотвратяване на злоупотреби от трети лица. Необходимо е да се свържете с банката.

Безопасно ли е да използвам дебитна/кредитна карта?

Да. Ние третираме много сериозно този въпрос. За да се гарантира Вашата сигурност, интерактивна партньорска мрежа използва защитен сървър, който криптира (шифрова) номера на кредитната/дебитната Ви карта и я кодира в неизползваема форма. Процесът на предплащане е автоматизиран и ние нямаме достъп до данните на Вашата карта.

© 2011-2020 easyHotel София. Всички права запазени.
Powered by MediaDesign FlexiCMS™ in 0.0327 secs